FAQ
Meest gestelde vragen over uw order, verzendkosten en retour voorwaarden.
Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om u bestelling te volgen. Nadat u order door ons is verpakt ontvang u namelijk een Track & Trace code waarmee u de status van je bestelling kunt volgen. M.u.v. brievenbus post
Hoe weet ik of een product op voorraad is ?
Zodra u u keuze voor een product heeft gemaakt en de eventuele opties heeft gekozen ziet u of een product wel of geen voorraad heeft.
Indien een product geen voorraad heeft is het verstandig naar de verwachte levertijd te vragen.
Zijn de voorraden altijd juist aangegeven ?
Wilt u de exacte voorraad weten doet u er verstandig aan ons hiernaar te vragen.
Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen van producten die op voorraad zijn geldt: Op werkdagen voor 14.00 uur besteld, in de meeste gevallen de volgende werkdag* in huis in Nederland.
*Afhankelijk van de lokale bezorg regeling.
Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.
Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Ja, het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland, vraag naar de mogelijkheden.
Waar kan ik de levertijd terug vinden ?
De levertijd word per product vermeld, indien producten niet op voorraad zijn doet u er verstandig aan naar de te verwachten levertijd te vragen.
Levertijd op aanvraag wat houd dit in?
Dit houd in dat wij het product niet op voorraad hebben en wij na vraag moeten doen bij onze leverancier
U kunt ons een mail sturen over het door u gewenste product dan komen wij er zo snel mogelijk op terug met de verwachte levertijd
Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk u kunt een ander afleveradres kiezen.
Kan ik mijn aankoop op een afhaalpunt laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk, u kunt tijdens het bestelproces hier voor kiezen.
Ik wil mijn bestelling graag afhalen kan dit ?
U kunt u bestelling bij ons afhalen ; Helaas is deze optie komen te vervallen
Ontvang ik een papieren factuur?
Nee, u ontvangt het factuur via e-mail als de bestelling geheel afgerond is word deze automatisch aan u verzonden.
Waar moet een retourzending aan voldoen ?
Hiervan zijn uitgezonderd speciaal voor u bestelde artikelen maatwerk producten of artikelen met een gereduceerde prijs
Voor dat u overgaat tot terugzending, dient u binnen de termijn van 2 dagen na aflevering schriftelijk melding te maken bij Best4Paws. U dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging.
Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend.
Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding ( zie voor uitgebreide informatie de algemene voorwaarden in)
Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren u geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren met een max van 30 dagen.
Welke producten/artikelen kunnen niet retour ?
Speciaal voor u bestelde artikelen, maatwerk producten of artikelen met een gereduceerde prijs.
Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.
Retour zendingen komen altijd voor eigen rekening.
U draagt zelf de verantwoording voor retourzendingen zorg ervoor dat u deze op de juiste wijze verzend (indien retourzendingen niet bij ons aankomen kunnen ze niet in behandeling genomen worden). Zie onze algemene voorwaarden
Ik wil langs komen in de winkel kan dit ?
Voor het passen van kleding e.d zijn wij alleen op afspraak geopend
U kunt een afspraak maken via info@best4paws.nl